Technikák – A hasizom megerősítése

Bár a nyárnak már vége, sosem árt idejében elkezdeni a következő szezonra formánk alakítását. Ehhez ad most segítséget állandó szakértőnk, Nagy Tamás!

/A kép illusztráció/

A hasizom megerősítése és megformálása nem csupán a jól bevált régi módszerekkel, mint a felülés lehetséges. Napjainkban a fitness és a testépítés roham léptekben fejlődik, akár csak bármilyen más tudomány. Ennek köszönhetően meglehetősen széles palettán és változatos módon állíthatjuk össze edzéseinket. Persze, a hozzáértő tanácsok és a gyakorlatok szakszerű elsajátítása elengedhetetlen!

Tamás 3 gyakorlatot mutat nektek az alábbi videóban, amikkel garantálható, hogy megtörhetetlen hasizmotok lesz a következő vízpartos szezonra! A videóban látható eszközök mindegyik már fellelhető szinten az összes edzőteremben.

A feladatok elvégezhetőek 3 és 5 körös ismétléssel. A labdás és a gumiszalagos gyakorlat 6-10 ismétlésszámmal, a korongnál 10 ismétlés ajánlott. A gumiszalagos feladat a negatív állásnál érdemes 4-5 másodpercre megállni, majd úgy befejezni a gyakorlatot.

Jó edzést kívánunk!

Tamas Nagy Training

TNT ELITE FITNESS

Personal Training 

Brazilian Jiu-Jitsu 

MMA,BJJ  Strength&Conditioning

Physic & Figure Trainer Specialist 

Accredited Rehab Trainer

Nutrition Adviser    


error: Jogvédett tartalom (C) - ellenfelem.hu